jaha

Då var helgen över och det var måndag igen. Helgen var riktigt rolig. Vi var på Halloween fest i lördags ute i Hallstahammar. Det var Carro och hennes syster Johanna som hade fixat. Bra jobbat brudar =)
Det var runt 80-90 personer där och alla var utklädda till något... det var ett krav. Det bjöds på Chili con carne och vin eller öl till maten. Jag är inte så förtjust i chili men det var super gott lantbröd till som jag åt en jävla massa av hahaha
Jag lärde känna en massa nya människor och Patrik träffade på några gamla skolkamerater som han inte har sett på flera år.
Det enda som jag inte gillade på festen var bandet. Dom spelade bara rock musik... vilket inte var så roligt.

Fast det bästa var nog Tomas i sin Kycklingdräkt.... så söt!!! =)
image5

Så här såg jag och Patrik ut. Snygga eller hur =)

image6

Kommentarer
Postat av: Liten

Värsta bruden jue =)
Nya frisyren och färgen blev verkligen kanon!

2007-10-30 @ 21:58:32
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback