Jaha...

Då var vi äntligen klara med projektet. Vi hade redocvisning igår och jag skickade även in rapporten till Ann-Sophie. Jag hoppas nu bara att hon är nöjd med den.

Idag är jag på lite bättre humör än vad jag var på igår.... jag hade glömt att ta på mig mitt plåster på morgonen och kände mig irriterad hela dagen och det bara värre på kvällen. Jag känner mig depremerad... och om jag ska vara ärligt lite ensam.... Jag blir bara så trött på allt och alla. Ibland så känns det som att det bara är jag som ringer på vardagarna och kollar läget... men så fort man börjar närma sig helgen så ringer alla. hmm.. det kanske bara är jag som inbillar mig ....... alla älskar ju mig HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Visst!

Nä nu ska jag mobba Patrik lite... han får inte till det med det trådlösa internetet.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, hur gick redovisningen?
Bra hoppas jag!
Klart att jag älskar dig darl!
pussa!

2007-10-03 @ 23:03:00
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback