Hjärnan börjar bli trött..

Va trött jag börjar bli i hjärnan nu... jag har suttit med excel övningar sen halv tio i morse. Jag tror nog att jag fått in alla formler nu... fast det skulle inte förvåna mig om allt har fösvunnit ur min hjärna tills i morgon. haha så typiskt för mig.. =)

Jag och Emilia ska börja träna nu på friskis & svettis. Det var tänkt att vi skulle börja idag när vi båda är lediga men jag har inte fått tag på Emilia..... Hon blev kanske tvungen att jobba iaf. Jag vet att jag är lite mesig.. men jag vill inte gå och träna själv.. det är ju inge kul. Jag hoppas Emilia ringer snart så kan vi kanske ta ett sent pass. Annars så ska jag ner dit i morgon och fixa kort och allt sånt.

Nu har Anette åkt ner till Falköping för att göra sin bröstoperation... jag hoppas att allt går bra! Jag håller tummarna för henne.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback