Helgen är här

Äntligen fredag och helgen är här. I kväll kommer storebror över. Vi ska käka pizza, dricka öl och spela xbox haha. Jag vet inte om jag kommer att bjuda in fler.. det var bara tänkt att vi skulle ta det lugnt. Vi får se vad som händer.

För några dagar sen så fick vi veta att dom ska höja våran hyra igen... det suger lite grann kan jag säga. Dom höjs efter nyår och sen kommer dom med all säkerhet att höjas mer i sommar. Jag och Patrik pratade lite om det igår och vi funderar på om vi kanske ska sälja.... det är för fan billigare att bo i en större treaoch hyresrätt på Hammarby. Jag ska kolla runt om man kanske kan få en värdering på lägenheten, man vill ju gärna veta hur mycket jag kan få.

Nu ska jag åka ner till stan och klippa mig. Vi ses.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback