fan va tiden går fort!!!!!

Snart helg IGEN!!!!! Jag hinner ju för fan inte med.... jaja..
I går var jag ledig. Jag hade gjort en massa planer... jag hade tänkt att tvätta fönsterna och byta gradiner, tänkte även dammsuga men hann jag med det... nej. Efter jag hade käkat lunch och sparkat i väg Patrik till jobbet så satte jag mig framför datorn. Jag skulle bara kolla mailen men fastnade som vanligt framför feaceboo.... och där satt jag. När jag helt plötsligt kollade på klockan så var den halv fem och jag fick lite små bråttom. Jag skulle iväg med Jenny från Mary Kay på en "klass". Jag skyndade mig iväg till Jenny och vi drog i väg till köping vid 6-tiden. Det var riktigt intressat att sitta och lyssna på Jenny när och demostrerade. Man får in mycket info av att bara observera ett proffs.

Just nu så har jag data som vanligt på torsdagar... och det är lika tråkigt. JAg är redan klar med alla 8 uppgifter medans klassen är på uppgift 5 eller 6.... Ibland så tar det sån tid när Niclas ska gå igenpm allt.. speciellt när man redan vet hur man ska göra... men men.


Kommentarer
Postat av: tomas

Hörru! Du får ju slänga upp en länk till mig, jag har ju länkat så fint till dig.. :D Planerna för helgen annars då?

2007-10-12 @ 17:07:17
URL: http://loggbok.grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback