En avslappnad helg.

Rubriken säger allt.... helgen var väldigt avslappnad. Jag jobbade både lördag och söndag, hlet oki om jag ska vara ärlig. Det var lugnt med kunder så jag passade på att bygga om lite på hyllorna.. som jag alltid gör =)
I fredags var några kompisar över. Vi drack lite och spelade spel. Det var trevligt. På lördagen efter jobbet så skulle jag och Patrik vara barnvakt åt Emma... och det var ganska enkelt. Hon sov innan klockan var sju hehe. Storebror Patrik och Maria kom hem vid halv två-tiden... Dom hade haft kul på ABB Arena invigningen. Kul för dom! =)

Måndag då... jag har varit i skolan idag och nu börjar det verkligen hända saker. Jag har ganska mycket som jag måste plugga på inför data lektionen på torsdag..

Ses sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback