Ekomonistyrning...

I dag har jag varit ledig från skolan... lärarna skulle på någon kompetensutbildning. Hela förmiddagen och fram till 3 tiden så har jag pluggat ekonomistyrning.... vi har prov på tisdag. Jag ser inte fram emot det.... jag måste få godkänt på provet.... om jag inte får godkänt i kursen så måste jag gå om den nästa år. Man får inte göra om prov utan man måste gå om... låter löjligt men det är den bittra sanningen.
Jag tog en promenad på en och en halv timme... det kändes bra. Jag lämade till och med mobilen hemma. Jag rensade hjärnan ganska bra, det fanns lite för mycket där uppe och det kändes skönt att rensa lite.

Nä nu ska jag återgå till tvn.... min bästa vän när Patrik lämnar mig på kvällarna.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback