usch

Usch är allt jag kan säga just nu om skolan... det är nästan bara ekonomi. Den här veckan nu så har jag tre dagar ekonomi och en eftermiddag med kommunikation. Nästa vecka så har jag mitt stora ekonomi prov..... jag tror nog att det kommer att gå bra. Jag börjar ju fatta hur allt funkar och hela tänket.. hihi

Patrik hade (vad han trodde) bokat tvättstugan i dag... men det blev lite fel och han bokade för i morgon... lite sne jag blir då jag verkligen måste tvätta. Jag kan ju fortfarande inte ha bh tack vare sygnen... det gör så jävla ont då... vilket inne bär att min garderob inte är så stor.. jag har typ 4 toppar som döljer sport-bh som jag måste ha istället... suck
Jag ska åka över till mamma och tvätta lite där tror jag. Jag vill ju gärna ha något snyggt på mig i morgon när dte är lucia =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback