Snart nytt år

Jaha...då var julen avklarade och nyåret närmar sig. Jag trodde att jag skulle få vara ledig i mellandagarna men icke sa nicke... jag fick jobba i går och idag. Tur att jag är ledig i helgen nu så att man kan vila upp sig inför nyår.
Tina hade visst fixat en lokal som vi kan vara i på nyårsafton... vi får väl se hur det blir med mat och sånt, om vi ska ta med oss det vi själva vill äta eller om vi ska gå ihop och fixa maten. Det känns som att det kvittar... just nu så är jag bara ssssååååå trööt på allt.
Det är mycket som kommer att förändras under 2008 säger jag bara.
Det är jobbigt att vara trött.......


Nä jag ska försöka sova lite.... Patrik är på krogen, så jag har sängen för mig själv.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback