Jul pynt

Idag har jag hållt på med jul pyntet i lägenheten... alla tomtarna har äntligen fått komma fram =) Patrik var på stan med Micke och inhandlade alla julklappar och då passade jag på. Det ända som är kvar är att byta till mina julgradiner i vardagsrummet, men det fixar jag nog i kväll.

Masen ringde för en stund sen och bjöd över oss till Niklas. Dom ska sitta där och dricka lite och sen dra ut men jag känner inte för att gå ut någonstan.
Jag vill bara vara hemma och slappa tror jag... jag har iof inga pengar heller och det känns inte värt att gå dit och dricka för att sen gå hem när alla åker ner till stan....

nä jag är nog hemma och gör ischoklad.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback