Hemma pga massakerhot

Japp du läste rätt.
I fredags när jag var i skolan så blev vi tvunga att utrymma vid nio tiden på morgonen. Det var några nazister som hade lämnat ett hot till skolan att det skulle bli en massaker. Då valde skolan att stänga... och hålla stängt till tisdag. Det var ganska intressant. Skönt att få sluta tidigt på en fredag. Helgen var ganska lugn. Jag och mamma skulle göra julkorven i lördags men vi kom försent till kött affären så det får bli en annan gång. Eftersom Patrik skulle i väg med jobbet så var jag med mamma hela dagen och på kvällen så kom mammas kompis Carina över. Vi käkade lite paj och spelade yatzy. Sen fick jag för mig att jag skulle ut så jag åkte hem och bytte om och sen åkte jag med Micke och några till ner till bmb. Efter en halvtimme i kön så ångrade jag mig, ringde Patrik och han åkte hem med mig. jaja..

I går lyckades jag få med mig Patrik på julmarknad. Snacka om vuxen poäng haha Vi hade sen en mysig kväll med popcorn och film.


Jaha och vad gör jag i dag då??? Jag ska iväg och hjälpa mina föräldrar med att hämta sin nya tv och en ny tv-bänk. Och självklart så handlar dom tv hos siba så att jag tjänar lite pengar. =)
Sen så måste jag plugga lite excel..... fan va drygt. Jag fattar inte varför jag måste kunna en jävla massa formler!!!
Suck säger jag bara.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback