en dag kvar......

... sen har jag jul lov!!!!! Va skönt det ska bli.
Det verkar inte som att jag ska jobba något heller i mellandagarna. Min chef har iaf inte gett mig några tider..... än. Man vet aldrig var som händer när jag kommer till jobbet på lördag  morgon. När jag var där för två veckor sen så såg det ut som att jag var ledig på nyår fast jag trodde att jag skulle jobba då... vi får se vad som händer.

Jag har som sagt bara en dag kvar i skolan det här året och då har jag ekonomi tenta... jag ser inte fram emot den men jag har väl inget val. Jag har pluggat hela morgonen och ska väl ner till stadsbiblioteket snart och sätta mig. Jag har lite svårt att hitta koncentrationen hemma. Både tvn och datorn lockar för mycket.
Jag måste även försöka hitta Patriks julklapp... det är inte det enklaste. Jag vet vad jag vill köpa men inte vart det finns.

I morse var jag till läkaren och tog bort mina stygn. Det hade inte läkt till 100% så jag fick en massa plåster som ska vara superbra för sånt.jag hoppas att det blir bra.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback