Aj aj

I morse var jag hos läkare3n för att kolla på den lilla knölen som jag har (hade) på mitt bröst. Doktor Kjell tog en snabb titt och sensa han "oki, då tar vi bort den då!". Mitt svar var då "va?????" han skulle ju bara titta och se var det var för knöl.. men nej då, han tog bort den på en gång. Fast jag måste säga att det är inte varje gång som det går så fort inom sjukvården. Brukar ju annars vara i snigelfart.
Doktor Kjell tog då bort knölen och passade även på att tag bort en lite flärp på en leverfläck under samma bröst, vilket då betyder att jag har två sår. Totalt 7 sygn.

Optimist som jag är så bestämde jag mig att åka till skolan efter min lilla operation. Det skulle jag ju inte ha gjort. När jag kom dit så var det dags för lunch, jag hade tagit med mig lite frukt men sen helt plötsligt så börjar jag må dåligt och bedövningen börjar släppa. Mina klasskamerater tycket att jag var dum som ville stanna i skolan och efter ett tag så gav jag med mig och åkte hem. Det var ju en bra idé.... smärtan blev bara värre. Men den släpper väl snart... hoppas jag =/

Nu sitter jag hos mamma och väntar på att pappa ska komma och hjälpa mig med excel. Vi har prov i det i morgon.

Hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Liten

Oj! Vad konstigt att det gick så fort :D
Det är man ju verkligen inte van vid.. men skönt att du har fått det gjort nu iaf. Hoppas att du får svar på leverfläcken snart med.

Förresten vännerna jag skrev om är Evelin, Martina , Katrin och Monica, som sagt, jag önskar mig en kväll som dom brukade vara på högstadiet =)

2007-12-04 @ 16:16:32
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback